6 saker man kan göra när man ska spendera 9 timmar på en flyplats

1. Äta
Självklart måste man äta. 9 timmar utan mat mår ingen bra utav. Se till att få betalt av flygbolaget om flyger blir försenat för maten på flygplatser är riktigt dyr. Jag fick 30 euro.

2. Dricka
Äter man så dricker man oftast också.

3. Gå på toaletten
När man har ätit och druckit rekommenderas ett toalettbesök. Eller flera. Det skadar ju inte, men det dödar lite tid!

4. Spilla
Självklart lyckades jag spilla ut min dricka över mig, min tidning och min mobil. Jag ägnade i alla fall 15 min åt att torka upp efter mig. = 15 min mindre tid att vänta.
(En liten notis här är att när jag spillde och satt där helt hjälplös med mobilen i ena handen och tidningen i andra så satt ett ungt par precis framför mig och bara tittade på mig utan att ens ge mig ett par servetter. Dåligt tycker jag!)

5. Gå igenom security
Det roligaste på en flygplats är att gå igenom security. Man får sig alltid ett gott skratt när icke resvana personer ska gå igenom kontrollen.

6. Spela mobilspel och lyssna på musik
Thank God för mobilen!!! Utan den hade jag nog dött av tristess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0