Flygresan

Hej!
Det var ett tag sedan jag skrev, men nu är jag hemma igen så nu blir det lite fler uppdateringar. Träningslägert var superroligt! Tyvärr kommer det inga bilder förrän nästa vecka för att det är Louise A som har bilderna och hon kommer inte hem förrän på tisdag.
Jag kom faktiskt hem i torsdags. Eller igår kl. 01.30 för att vara exakt. Flygresan blev ju inte riktigt som planerat.

Flyget skulle gå kl. 11 så jag gick upp kl. 05.45, var på flygplatsen kl. 8 och gick på planet kl. 11.15 (det var lite försenat). När jag sitter där i planet längst bak med en hel rad för mig själv reser sig helt plötsligt alla upp. I högtalarna hör jag hur kaptenen säger att alla måste lämna planet för att något har gått i sönder. (I flighten före hade planet kört på en fågel som hade förstört något).

Den nya tiden för flyget blev klockan 14 men efter en halvtimme fick jag ett nytt besked. Flyget skulle inte gå förrän kl. 20.30. Härligt! Jag hade redan varit på flygplatsen i 4 timmar och nu skulle jag alltså spendera ytterliggare 8,5 timmar där.

Man kan ha roligare.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Been there done that!! Det där hände mig på Düsseldorf Weeze's flygplats för säkert 3 år sen. Så SJUKT drygt och irriterande, framförallt att gå av planet och göra om hela boarding-proceduren igen. Den är ju jobbigast! Menmen, till slut kom jag hem och kunde fira jul med familjen iaf =)

Ha det!

2011-05-17 @ 08:45:27
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0