Världens tråkigaste dag

Jag är trött, jag är hungrig, men jag är KLAR!

Klar med alla prov och alla inlämningar. Nu är det bara det roligaste kvar. Imorgon börjar spexet men jag vet faktiskt inte vi ska klä ut oss till i min klass. Det är minst sagt förvirrat för tillfället.
Det är dessutom ganska tillåtet att spruta vatten på alla 1:or och 2:or denna veckan. Jag har laddat upp med vattenflaskor och imorgon ska jag köpa vattenballonger. Hihi.

Jag är fortfarande trött och hungrig, men det känns lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Jakobmari

I am really impressed!!

2011-12-09 @ 07:11:11
URL: http://jakobmari.blogmedics.com

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0