Dykning i barriärrevet

Dykningen var helt underbar värt allt vad mycket pengar och dåligt väder heter. Att dyka med tuber var jätteroligt. Först kändes det väldigt konstigt att andas under vattnet, men vi vande oss bara efter ett par minuter. Som längst var vi nere i 30 minuter.

Bilderna kommer ni tyvärr inte att få se på ett tag för de ligger på en CD-skiva och min dator är för tunn för att ha CD-skivor så jag måste hitta en vanlig dator så att jag kan föra över bilderna.

---

Förresten, det där spännande mailet jag fick för några dagar sedan har jag ju glömt att berätta om. Ni får reda på allt den 2:a november. Så har ni något att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Louise!

Jo det är full fart kan man säga om man kombinerar jobb,skola och träning. Jag har dragit ner på jobbet så att jag bara jobbar helger nu, så det fungerar bättre:) Men allt går, bara man vill :)

Lycka Till med allt!

Kram

2011-10-23 @ 10:55:47
URL: http://manhattangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0