Dag 6 i Sydney

Undrade ni vad som hände igår när det inte kom något blogginlägg? Ni lär få vänja er för från och med måndag vet jag inte hur stor tillgång jag kommer ha till internet tyvärr.

Igår var en härlig dag som innebar ett besök i "The botanic garden" och "Art museum" med Mathilden som bor här. På kvällen var det meningen att vi skulle gå ut men det blev en hemmafest med rugby och rock band istället. Jätteroligt faktiskt! Idag ska vi dock röra oss utanför lägenheten.

Jag längtar till imorgon för då kommer ju Philip och Emil hit! Jag ska möta dem vid hostellet kl. 8 på morgonen, så det är bara 15,5 timmar kvar.


The botanic garden


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0