Nu är jag framme!

Flygresan gick bra och jag tog mig smidigt från flygplatsen till lägenheten så nu sitter jag här och skriver. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Jag menar klockan är bara 8 på morgonen (!!!), två ligger och sover och tre är och jobbar. Det händer inte så mycket med andra ord.

Halv sju ska en tjej som heter Libby, som bor här, visa mig runt lite så fram tills dess ska jag bara utforska stan. Dem säger att det ska bli 26 grader idag så jag kanske tar en tripp till stranden.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad ska du göra i Australien? Kan du inte berätta lite mer om din resa etc. när du har tid? :)

2011-09-05 @ 14:07:15

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0