Rekord, Bondi beach och lite vilse...

Hej!
Idag har jag slagit mitt personliga rekord i att sova! Jag somnade ca 22.30 och vaknade 13.40!!! Det är 15 timmar!!! Ofta man kan vara så trött!

När jag såg hur mycket klockan var rusade jag upp och stack till Bondi beach. Det var varm och soligt, men lite blåsigt tyvärr.

Nu på kvällen stack jag ut och sprang en runda. Det var meningen att jag skulle springa till en park, vars namn jag inte kommer ihåg, för att Hyde park som ligger närmast låg för nära. Jag hittade inte parken, sprang vilse och fick en liten extra runda att jogga innan jag tillslut kom till Hyde park ändå.




Bondi beach


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0