Tekniskt stopp i Singapore

Jag forsokte posta ett blogginlagg fran mobilen igar men det gick tydligen inte fram. Jag far nog installera om det nar jag kommer hem. Nu ar jag i alla fall i Singapore for ett takniskt stopp. Om lite mer an en timme sa fortsatter flygfarden till Australien. Det ar faktiskt inte sa langt kvar. Jag trodde att det skulle vara ca. 10 timmar kvar men det verkar som om att det bara ar 5. Lycka!

Lycka ar ju ocksa att jag lyckades hitta en "Free Internet Access"-zon pa flygplatsen sa nu har jag nagot att roa mig med. Man far egentligen bara vara inne i 15 min men jag hoppas att ingen marker att jag ar har lite langre.

Om nagra timmar ar jag i alla fall framme och da ska jag utforska lite vad som finns. Jag tar med kameran saklart sa far vi hoppas att det blir nagra fina bilder.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0