Tidsfördriv

Efter många timmar i solen behövde jag komma in lite. Jag hittade denna listan på Louise Arvidssons blogg. Lite tidsfördriv.

Vad är den äckligaste mat du vet?
Det äckligaste jag vet är "slemnudlar". (Emelie, du vet vad jag menar). Vi råkade beställa det i thailand och det var så äckligt att vi klöktes.

Nämn tre grejer du är nöjd med som du gjort (hela livet)

- Mina JSM-medaljer i friidrott.
- Mina betyg. Jag kan knappt förstå det själv ibland.
- Att jag vågade ge min iväg på den här resan.

Vad ångrar du i livet (om något)?
Att jag sa: "Perfekt, jag kommer hem från Thailand dagen innan" när jag fick reda på att jag skulle få åka till Sydafrika med skolan. Det slutade med att jag inte fick åka. 

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Att jag hade slagit en tjej. Det var inte sant.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
SOMMARKLÄDER! Kjolar, shorts, klänningar och linnen. Det är sommar i Australien.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Oj, det har jag ingen koll på. Brukar inte köpa så dyra saker.

Har du någon oanad talang?
Jag kan hålla andan ganska längre. Undra när jag kommer ha nytta av det?!

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?

Det är det som är så härligt med att vara ute och resa. Man har inga måsten. Man gör bara precis vad man känner för hela tiden.

Vad har du på dig just nu?

En blommig klänning och blommiga tygskor. Jag gillar blommor.

Senaste låt du lyssnade på?
Crazy - Aerosmith

Bästa skönhetsknep?

Gör ingenting! Utan en massa krämer och annat kommer skönheten naturligt. Eller?

Vem saknar du?

Alla där hemma! Mest syrran tror jag. Det var i alla fall jobbigast att säga hejdå till henne.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?

Att jag får vara med på OS.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?

Mamma, Philip och Spiderchick (bloggare som vågar satsa).

Bästa filmen nånsin?
Notting Hill! Alltid Notting Hill.

Bästa boken nånsin?
Bästa vet jag inte, men den jag läser nu (Vår bästa tid) är riktigt bra.

Vilka tidningar läser du?
Sydsvenskan varje morgon. Inte nu dock.

Vad önskar du att du var bättre på?
Att prata i telefon. Jag tycker inte om det. Framförallt inte att ringa till folk som inte vet att jag ska ringa.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?

Det får man ju vara två om men jag tycker att Linnea är fint.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Och här dog mitt intresse för denna listan. Vem bryr sig om vilken bil jag vill köpa?

De tre finaste sms du fått i år?
De är för fina och privata för att skriva här.

Kommentarer
Postat av: Syster

Saknar dig <3

2011-09-18 @ 10:33:54

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0