I just love it!

Det gick riktigt bra på träningen idag! Så bra att det är värt att skriva det här. Min träningsgrupp inklusive tränare är tillbaka från träningslägret och bara det var ju motivationshöjande.

Sen gick det lätt och smärtfritt även om det var ett jobbigt pass. Jag hoppade lite tresteg och jag har nog sagt det förr men jag säger det igen. Jag blir aldrig så tävlingssugen som efter första trestegspasset efter en uppbyggnadssäsong. Det är då man förstår varför man håller på med detta, varför man släpar sig dit 5 gånger i veckan och kör slut på sig själv. Det är så himla kul med tresteg! Och idag kändes det superbra när jag hoppade. Det brukar det inte göra såhär tidigt i träningen.

Nu ska jag ju inte tävla inomhus i år men jag är redan taggad för utomhussäsongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0