Inte ens som Bonnie Tyler

*Krax krax* *Krax krax*
Ta de lungt! Sverige har inte bivit invaderat av kråkor. Det är bara jag som pratar. Min röst är sämre än igår, och för er som inte hördemig igår säger jag bara: Igår lät det illa, så ni  kan själv tänka er. Faktum är att nu låter jag inte ens som Bonnie Tyler längre. Ett tag tyckte jag att det var ganska coolt att låta som den brittiska rocksdivan. (Min syrra sa igår när vi åt middag: "Kan du inte alltid låta såhär?". Jo, men visst, klart, jag ska bara övertala mina stämband, och de verkade ha hört hennes bön, för nu är det verkligen inte bra. Tur att jag inte har en massa konserter inplanerade. Haha.

Nä nu ska jag kraxa vidare ut och klippa gräset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0