Tidig tävlingsstart


Jag älskar clementiner!
Det bästa är att skala dem, fast det är såklart jättedoga också.


Mer än halva skolveckan har gått och jag har inga fler läxor denna veckan. Är det superskönt eller är det superskönt? Men jag ska vara lite smart och börja på några större projekt som kommer om några veckor.

Nu är det bestämt att min första tävling för inomhussäsongen börjar mycket tidigare än den någonsin har gjort. Vanligtvis brukar den ligga i mitten av januari, men i år ska jag, Erika, Swärd och Emmy vara med på stafettkarnivalen den 29 november och springa 4x200m. Stafetter är så himla kul. Jag längtar redan.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är för söt Lollo "det bästa är att skala dem" haha

Nu blev jag plötsligt supersugen på en liten clemmis :D <333

2009-11-13 @ 18:02:55
URL: http://crazygirlhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0