Mina töser den 29 januari

Så, då har ännu en skoldag gått. Men som ni kanske vet så går alltid torsdagar fort.
Samhällskunskap och svenska, sen friidrott för hela slanten. Körde starter idag och det kändes riktigt bra. Väldigt bra inför 60m häck nästa vecka.

Min Erika är sjuk, stackaren. Feber och halsont är vad hon lider av. Jag ska nog skicka ett uppiggande sms, så att hon blir frisk. Hon ska ju tävla till helgen. Krya på dig<3

Min Malin fyller 17 idag. STORT grattis till henne. Hon är världens snällaste person, så hon förtjänar verkligen världens bästa fördelsedag. Hoppas hon får det. Tyvärr träffar jag inte henne idag. Men kanske till helgen. Vem vet?


Världens bästa Malin 17 idag

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv. Ja det gjorde jag! :) haha, det var faktiskt jätte bra! :) Youku.com haha :)

2009-01-29 @ 19:03:08
URL: http://nineteendecember.blogg.se/
Postat av: Matilda

Svar: tack så jätte mycket! :) jag letar på lite olika sidor och så fixar jag headern och bakgrunden i photohop cs3 :)

Din är ju jätte fin!! :)

2009-01-29 @ 19:30:35
URL: http://nineteendecember.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack finaste vän. jag lovar att jag ska bli frisk.

och GRATTIS MALIN!

<3

2009-01-29 @ 20:36:21

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0