Klubbrekord på första advent


Dags att tända första ljuset

Idag var jag tillbaka på Atleticum för att delta i vinterns första tävling: Stafettkarnevalen. 4x200m stod på programet, och jag tilldelades 4:e och sista sträckan. Hela laget (Emmy, Erika, Swärd och jag) sprang jättebra. Så bra att vi faktiskt slog klubbrekordet! Härligt att börja inomhussäsongen så.

Nu har jag lite smått panik eftersom jag har prov (internationell ekonomi) imorgon och jag har fortfarande inte läst det sista kapitlet. Men det ska nog gå bra ändå.

Hoppas ni har haft en mysig första advent!




Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: kul att du vill vara med :)



vad gör du?

2009-11-29 @ 20:49:39
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0