Ny dator!

Nu har jag äntligen en ny dator. Liten, smidig och läcker (om nu en dator kan vara läcker) HP-laptop med 12" skärm. Den är helt perfekt! Det enda som saknas nu är att jag ska föra över alla bilder och arbete från min gamla dator till denna. Men det fixar jag på måndag.

Vilken skönhet!



Nu ska jag snart sätta mig och plugga. Ja, ni hörde rätt! Jag ska plugga på en lördag. Jag undrar om jag någonsin har gjort det förr. Hmm... jo, det har jag. I helvetet i 9:an pluggade jag varje dag, 24 timmar om dygnet (liten överdrift), och då räknas lördagar in. Men det var ju ett tag sedan, så nu kommer man igång med lite goa vanor igen.  


Kommentarer
Postat av: RUMPCHOCK!!!

De där är så fina och bra, min syster har en sån! ;)

KRAMAR!

2009-10-11 @ 17:29:56
URL: http://rumpchock.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0