Lucka 11

An old memory of me and my best friend
Ett gammalt minne med min bästa vän

Som ni vet vid det här laget är min bästa vän Frida Hansson. Vi har känns varandra i 12 år, så det finns många minnen jag skulle vilja dela med mig av.

Det som utmärker mig och Frida är att vi har gjort allt som går att göra. Vi har byggt en träkoja, lekt med Bratzdockor, uppträtt med vårt band, startat en cheerleadergrupp, tältat, lekt "Helan går"-leken i Fridas kök, gått ut med främlingars hundar, ägnat en hel dag åt att trampa på brunnar, kommit på ett eget språk... jag kan fortsätta hur länge som helst.

En sak som jag särskilt minns är när vi brukade spela Crash Bandicot (tv-spel). Vi hade alltid samma upplägg. Jag började med första banan, eftersom Frida var bäst på fjärde banan och jag var bäst på bonusbanorna. Det har ringt konstiga samtal under tiden vi spelade, och vi kom på egna namn på figurerna i spelet. Skrattade gjorde vi också i massor. Det sjukaste är att vi fortfarande, efter 12 år, inte har klarat hela spelet.


En VÄLDIGT gammal bild på mig och Frida. Tagen i 6:an.

Kommentarer
Postat av: Ellen och Vendela

Vill du vara med och tävla i veckans blogg?

http://prettygeeks.blogg.se/2010/december/veckans-blogg.html#comment

2010-12-11 @ 10:17:46
URL: http://prettygeeks.blogg.se/
Postat av: Ellen och Vendela

Vad kul!!

Vad ska du hitta på ikväll? =)

2010-12-11 @ 17:56:41
URL: http://prettygeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0