Lucka 2

The meaning behind my Blog name
(Orsaken till mitt bloggnamn)

Detta kanske inte är den mest spännande luckan i min decemberkalender eftersom mitt bloggnamn inte är så konstigt eller annorlunda. Jag vet inte varför det blev just "lnyberg". Det kunde lika gärna ha blivit "louisen", "louisenyberg" eller varför inte bara "ln". Jag ville i alla fall att bloggnamnet skulle innehålla något som kunde kopplas till mig, och vad är då inte bättre än mitt namn.
Jag ville också att det skulle vara enkelt att komma ihåg. Somliga har komplicerade och svårstavade namn men jag tror inte att det lönar sig i längden.

Om jag har gjort en ny blogg idag, hade jag förmodligen valt ett mer spännande namn. Man jag är nöjd med det jag har nu. Det är ju faktiskt inte bloggnamnet som är det viktigaste i bloggen. Det är ju innehållet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0