Lucka 8

Goals for this month and why
Mål för denna månaden och varför

Då är det dags för lucka åtta i kalendern. Tänk så snabbt tiden går.

Det största målet för denna månaden är att köpa bra julklappar till alla i god tid så att jag slipper stressa runt de sista dagarna. (Det har hänt förr).

Ett annat mål är att bestämma vad jag ska göra på nyår. Eftersom Philip inte är hemma detta året heller, kommer jag att fira med mina bästa vänner. Var är dock inte klart än. Jag hoppas verkligen att det blir kul på nyår. Nyår är så överskattat och ofta har man för stora förväntningar som inte går att uppfylla.

Vad har ni för mål denna månaden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0