Balklänning, check!

Idag har jag fixat klänning till balen (bild kommer senare) så då kan jag stryka ytterliggare en sak från listan med saker som måste göras innan studenten. Baldejt har jag också såklart, min älskling Philip.

Jag har i uppgift att fixa efterrätterna till min student. Jag ska ha tre olika tårtor, ungefär 4 stycken av varje, så det betyder att jag har en del att göra. Tur att jag har 75 dagar på mig. Det betyder att bör baka en/vecka. Det ska jag nog klara av.

Ikväll blir det lördagsmys med Erika

Kommentarer
Postat av: s

ska bli kul o se hur den ser ut :)

2011-03-26 @ 22:31:31
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: cassy

när får man se den?:)

2011-04-03 @ 20:28:30
Postat av: LOUISE NYBERG

Jag kommer att visa den på baldagen eller någon dag innan. Balen är den 13 maj :)

2011-04-05 @ 20:40:14
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0