Juldagen

Nu är julafton över. Lite sorgligt ändå, men, det är ju jul nästa år också. Nu är det nyår som väntar. Nyår kommer föresten firas i Räng, av alla ställe, men det blir säkert hur kul som helst.
Nu har jag och min syrra precis varit ute och sålt kvällsposten i 2,5 h. Vi fick massor av dricks. Tur var det, annars är det ganska drygt att sälja 97 tidningar.

Idag ska jag resa bland mina kläder så jag kan få plats med mer nu när det är REA! Erika kommer väl antagligen och hjälper till.
Ikväll blir det mys med tjejerna framför "Tomten är far till alla barnen".

Här är föresten en bild på alla mina julklappar 2008!



Till sist vill jag bara säga: MALIN, DU ÄR BÄST! Det kommer bli bra, och du är jättestark som klarar detta. Jag finns alltid för dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0