Läskiga horoskop

Nu har Erika både hunnit komma och gå. Hon, jag och Emelie sjöng mitt nya ABBA-singstar. Sjukt ball.
Sen kollade vi våra horoskop och insåg att allt stämde lite för bra. Riktigt läskigt. Såhär löd mitt horoskop, Oxen:

Allmänt: Även om du njuter av att vara ledig kan du bli rastlös. Kanske det är läge att ta itu med de praktiska sysslor du inte hunnit med under hösten? Eftersom du är kreativ och energisk kan du uträtta mirakel hemma. Du kan se fram emot trevilga fester med släkten och roliga partykvällar med polarna. En oväntad julhälsning piggar upp.
Kärlek: Du är extra uttåtriktiad och karismatisk. Du som är fri kan ha svårt att välja bland alla sötisar som dyker upp. Du som har en relation stormtrivs ihop med din älskling. Dels har ni mysigt ihop och dels går ni ut tillsammans med era vänner.
Turdag: 3/1

Varenda ord stämmer. Turdagen är dessutom samma dag som jag åker till Kanarieöarna. Verkar som det kommer bli en lyckad start på året.


Jag och Erika i somras


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fin bild

2008-12-26 @ 11:52:03
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0