Överraskningsfesten

Hej!
Det har hänt en hel del sen förra gången jag skrev.
Jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning. Lite senare kom familjen Harvigsson. Jag och Sofie sjöng singstar, sen fick vi äta på 10 min, för vi skulle på överraskningsfest hos Swärd. Så Erika kom till mig 19.00 och då cyklade vi (jag ramade Sofie) till Swärd.
Där var redan en massa folk, men vi väntade på ytterliggare någon. När de hade kommit cyklade Emelie för att hämta Melinda (hon som fyllt år och skulle överraskas). Vi gömde oss bakom soffan för att skrika "SURPRISE" när Melinda kom. Men Melinda hann knappt komma in genom dörren förrän man hör Erika skrika allt vad hon kan. Haha, alla började asflabba, och själva poängen med allt blev lite konstigt. Men det blev lyckat ändå.
Sen hade vi en trevlig kväll med lite smått och gott. Tack Emelie för en lyckad kväll!

Vid 23 cyklade jag och Sofie hem igen, och nu har Harvigssons kört hem till sig. Nu ska jag nog lägga mig och läsa i min spännande bok. God natt!

P.S. HACKAN (Johan Håkansson) FYLLER 17 IDAG! (26 december)

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Haha ja så far dom till elgiganten o köar i flera timmar o ägnar en hel dag åt att köpa nånting som hade varit så lätt o beställa hem bara! :D

2008-12-27 @ 02:42:00
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: Mindy

Som du säger så kommer 09 vara ett bra år för oss alla :)

2008-12-27 @ 10:42:55
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0