Melodifestivalen nästa?

Hejsan!
Det blev en lång men väldigt rolig natt igår. Frida, Kicki och Hanna kom vid sex och då lagade vi mat. Det blev tacopaj, även om jag pajade den lite genom min klumpighet. Ingen är förvånad. Efter det sjöng vi singstar. Det var superkul!
Där efter spelade vi kortspelet "Kotte". Jag måste säga, jag och Kicki ägde! Vi hade lätt det bästa tecknet. Men efter en timmes spelande kom vi på att vi skulle göra en låt, så vi försökte komma på melodier osv. Det gick väl ändå ganska bra tycker jag. Melodifestivalen nästa?

Kicki gick hem vid 2 och då gjorde vi oss i ordning för natten. Sen låg vi i våra sängar (jag och Frida delade. Hanna låg på golvet) och snackade om allt mellan himmel och jord, 04.20 släckte jag lampan. Då hade Frida redan sovit en bra stund.

Efter en varm natt vaknade vi kvart i 10, och gick upp då. 11.00 gick de hem till sig för jag skulle iväg och träna.


Tack för en superkväll/natt!!!


Vi lagar mat




Den fina dukningen made by me :)


Någon fick frispel


Kortspel





Kommentarer
Postat av: Hanna

haha va roliga bilder :D:D <33

ja verkligen melodifestivalen nästa!

2008-12-28 @ 15:03:03
URL: http://crazygirlhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0