Bättre tider

Min ljumske verkar vara på väg mot bättre tider. Man kan säga att den är lite förkyld, och jag trodde det var världens influensa. Så träningen idag gick bättre än förväntat.

Vi fick reda på vårt naturkunskapsprov idag. Jag säger bara JIHOOOOOOOOO!!! Det ser riktigt ljust ut. Eller det är ljust, solen lös väldigt sakrt på det provet. Förövringt har vi inga läxor (utom en) denna veckan - SOFT!


Imorgon ska jag vara basketdomare. det ska blir sjukt roligt!!! Jag älskar basket, fast inte lika mycket som friidrott.

"Ha det bäst, för det har jag!"

Kommentarer
Postat av: erika

ohhyeah, på bättringvägar låter bra!

fick du mvg ? :D

<3

2008-11-24 @ 22:06:20
Postat av: Louise Nyberg

Ja, jag fick MVG!!! Så himla glad. Vet du hur nervös jag var. Hihi

2008-11-25 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0