Superhärlig dag, superhärligt liv

Jag fattar verkligen igenting nu. Men det är kanske meningen?

Idag har det varit en superhärlig dag i skolan. Spanska, sen 2h "rast" för Ing-Ulf var sjuk. Lunch, matte och idrott.
Idrotten var skitball, och volleyboll är ju så kul! Nu ska jag bara ta något att äta sen är det träning. Jippi!!!
Jag älskar att träna, men det visste ni nog.

Tråkigt idag var att jag bestämde mig för att inte följa med till Tjeckien och åka skidor. Det känns lite mycket att åka till Kanarieöarna i januari, Tjeckien i februari och Rom i mars, så jag får hoppa över Tjeckien den här gången. Men de andra två kommer bli sjukt roligt!

Ha det bäst för det har jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0