8.03, pigg och glad?

God morgon!

Sitter här tidigt på morgonen och väntar på att klockan ska gå så att jag kan gå ut och sälja mina tidningar. Jag hoppas verkligen att det går fort, och att alla är snälla och köper, för jag är jättetrött. Hoppas också på en rejäl slant denna helgen för det lär behövas de kommande helgerna. Skol-SM, träningsläger, shopping... Den listan kan göras lååååång.

Det är ganska konstigt, men jag sover mindre på helgen än på vardagarna. Borde det inte vara tvärt om? På vardagarna är jag smart nog att lägga mig hyfsat tidigt, men på helgerna tänker jag inte ens tanken att lägga mig före 1. Sen går man upp 8.03 varje lördag och söndag. Inte konstigt att man har dåligt morgonhumör.
Men kvällsposten är jättebra ändå, och mina stamkunder är oftast jättesnälla. Det är egentigen bara de första 10 min som är jobbiga. Sen är man ju vaken och fit for fight!

Allmänt tips till eftermiddag: Håll er innomhus! För då kommer Louise vara på vägarna för första gången. Det är övningskörning jag snackar om, och jag tror att det kan gå lite hur som helst. Men så kul det ska bli!

Men nu är det väl bara att gå ut och cykla nu då. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0