Efter träningen

Okej, jag har gjort det förbjudna. Jag har tränat fastän jag var tjock i halsen. Jag hade inte ont eller så, den var bara tjock.
Vi har ju FIG-pass (friidrottsträning) hela förmiddagen idag och idag skulle vi ju träna på stafetten till Skol-SM så jag kunde ju bara inte missa det.
Så jag gick dit och berättade för mig tränare och han sa att jag skulle ta det lugnt, och att jag inte fick träna om det inte kändes bra. Men bra kändes det ju, och det gick bra så jag körde på som vanligt. Hoppas det går över till imorgon!
Då blir det stafett igen. Alltså det är ju så roligt med stafett. Det är Theresa, Sara, jag och Louise.

Det värsta som finns är att vara sjuk. Tänk så mycket kul man missar. Jag klarar inte det. Därför gör jag alt precis som vanligt om jag inte ligger halv död. Då stannar jag hemma. Men hur ofta händer det lixom.

Jag säger bara stackars er som låtsas att ni är sjuka. Ni anar inte vad ni går miste om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0