Imorgon, idag, IGÅR!!!

Den 5/9 (igår) är nästan värd att fira. Sjukt rolig dag. Den bästa på länge.

Den började med historian, som inte kunde gått bättre. MVG på första arbetet.

Sen flöt resten av dagen bara på. Inget kunde få mig på dåligt humör.


Efter skolan åka jag och Hanna till Malins skola i Trelleborg. Väldigt fin om jag får säga det själv.


Efter det blev det fika på Espressohouse på Valen. Då fick jag skriva in kycklingbaguette i matdagboken, som ska skrivas en vecka framåt från igår. Ja, det är ganska jobbigt eftersom man måste tänka på vad och hur mycket man äter hela tiden. Men en vecka står man ju ut.


Sen blev det shopping, som gjorde dagen ännu bättre. Hittade du riktigt snygga fynd (kolla bild)

Grå midjekjol, HM: 149:-

Grå lång stickad kofta, Gina Tricot: 200:-


Dagen avslutades med film och mys hos Malin.


Underbar dag. Det måste nästan skrivas upp :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0