Nycklar i vasken och lite annat smått och gott.

Hejsan!
Idag blev det skola för hela slanten, men guuuud vu drygt det var. 2h historia kanske inte får en jättepigg precis. Men, men, jag tog mig igenom det.

Lite rolig info, eller kanske inte så kul ändå, är att jag tappade mina nycklar ner under där man stället glasen i matsalen. Inte nog med det. Nycklarna åkte iväg så jag fick inte upp dem. Snacka om att jag var rädd då. Jag trodde att de skulle åka ner i ett avlopp eller något sånt. Men som tur var tog mattanten upp dem och tvättade av dem.

Nu ska jag vila upp mig lite inför träningen ikväll. Jag tror höjd står på programmet så det blir säkert roligt. Längtar även till FIG-passet imorgon, för vi ska träna stafett till Skol-SM som är på fredag - söndag!!!

Ha det bra,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0