14 april 2009

Vilken dag! Jag lovar, jag har inte haft en minut ledig! Jag vaknade 08.15, tog på träningskläderna, åt frukost och bestämde mig för att jogga till träningen. Väl framme blev det en massa slädlöpning. Helt ok faktiskt. Sen joggade jag hem och duschade. 15 min senare tog jag på min inlinesen och körde till kyrkan. Jag, Louise och Jasmine skulle på studiebesök där. När vi var klara ca 1 timme senare tog vi oss till Louise för att skriva arbetet.

15.00 åkte jag till träningen med Erika. 16.20 åkte vi hem. Jag duschade och åt snabbt för att sen 17.30 åka med mamma till Formtoppen på arbetsintervju. Det gick jättebra! Sen åkte jag inlines hem och nu sitter jag här.

Fick precis reda på att jag är uttagen till distriktsmatchen, men inte i längd eller tresteg, utan i 300m häck och stav!!! Jag blir så besviken. Jag är reserv i stav, men jag har för f'n bara hoppat 1.95. Det är sjukt dåligt. Men jag är inte reserv i tresteg som jag tog JSM-brons i. Hur tänker dem? Nä, jag är faktiskt riktigt besviken.


Kommentarer
Postat av: JONNA

oj vad hurtig du är då! :O

2009-04-17 @ 12:44:43
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0