25 april 2009

God middag, eller morgon för vissa.
Dagen är precis lika stressig som igår (och ni vet ändå inte allt som hände. Kanske berättar det senare). Klockan är 13.15 och jag har redan hunnit sälja kvällsposten, träna och duscha. Nu ska jag snart äta innan jag fortsätter göra mig i ordning. Syrran konfirmeras idag nämligen i Hököpinge kyrka kl. 16.00. Efter det kommer hela släkten och lite till hem till oss. När jag har stupat någon gång vid 20.00 ska jag se Robinsson.

Vad ska ni göra idag?

Gissa vilken klänning jag ska ha?
Naturligtvis den jag hade på avslutningen i 9:an.
Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: Erika

NEJ, du skulle ju ha den blåa. Den är ju så fin. Men det är absolut inget fel på denna! <3

2009-04-25 @ 15:55:07
URL: http://erikalinneah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den va söt

sv:Skönt att höra =] även om det är länge tills ja ska göra det =} .

2009-04-25 @ 21:31:52
URL: http://styledotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0