MFF vs. Geffle

Hej svejs.
Nu har jag precis kommit hem från MFF-matchen som tyvärr slutade 0-0. Jag menar, borde inte MFF slå Gävle?!!! Jaja, bättre lycka nästa gång. Jag sålde ju även pins innan matchen och det gick väldigt bra. Roligt var det också.

Frida: Hej, vill du köpa en brosch som hjälper AIDS-drabbade barn i Sydafrika?
Köpare: Ja, visst. Jag kan ta tre stycken.
Frida: Det blir 60 kr tack.
Köpare: Jaha, då har man köpt en negerunge nu då.

Jag menar, säger man verkligen så? Haha, vi låg i alla fall dubbelvikta av skratt. Vill ni köpa en brosch är det bara och säga till. Alla pengar behövs.

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Härligt! Hur duktig är du i dagens läge då?

2009-04-30 @ 15:11:33
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0