Star for life

Mitt rum kokar. Jag håller på att dö av värmeslag. Men det är väl bättre att det är varm än kallt antar jag. (Bara en parantes)

Nu har jag precis suittit i 1,5 timme och satt på pins på flygblad som ska säljas imorgon på MFF-matchen. Det är för organistationen "Star for life" som jag gick med i igår. Det är en organisation som jobbar för att minska antalet AIDS-drabbade i Sydafrika. Skolan är Sunds vänskola. Så imorgon kan ni se mig både innan och under MFF-matchen på Swedbank stadion. Fast självklart ska jag bara sälja pins INNAN matchen och inte under. Då blir det fotboll för hela slanten. :)





Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Vad är ditt mål med friidrotten? :)

2009-04-29 @ 16:38:52
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0