Total eclipse of the heart

Hola!
El dia ha estado bien. No entrenia pero...

Eller är det någon som inte kan spanska? Då kanske jag ska ta det på svenska istället. Dagen har i alla fall varit bra. Det blev ingen träning i morse för vi skulle lyssna på projektredovisningar. Det var intressant faktiskt. Det är nästan så att jag längtar till mitt eget projekt om två år.

Jag har precis kommit hem och slagit mig ner vid datorn. Har Bonnie Taylors "Total Eclipse of the heart" på högsta volym. Sjunger med så gott det går, det är ju spelning med bandet 15.15. Längtar! Snart ska jag läsa klart Frida-tidningen för sen ska ju Erika ha den. Ja, vi är smarta (och ekonomiska) som delar på den. Superbra!

Hmm, kom på att jag ska skriva om Erika också, i hennes "Boken om mig".
Jag ska nog börja slipa lite på den.


Jag längtar till sommaren!


Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Kul att du tycker om min blogg! :) Och kul att du är elitidrottare. Inom vilken idrott? :) Vi ses 2012 i London!

2009-04-28 @ 15:11:50
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0