5 ynka dagar

Jihoo! Besöksrekord igår!

Igår var det avskedsfest för Frida och Hanna. Jag börjar nästan gråta bara på tanken att de åker om 5 dagar. Om 5 dagar finns de inte här hemma längre, och jag får vänta enda till höstlovet innan jag ser dem igen. Som tur är finns det en massa underbara människor kvar här hemma, annars hade jag nog avlidigt.

Ikväll åker jag till USM (det heter tydligen inte JSM förrän man är 19 år) och det ska bli så himla roligt. Jag är laddad till tusen. Imorgon ska jag ha revansch för hela denna sommaren! Tyvärr är inte jag och Erika på samma ställe (hon tävlar i Växjö), men det blir nog bra ändå.


Kommentarer
Postat av: tamali

lycka till på USM! :D vilken gren tävlar du i?

2009-08-14 @ 14:37:22
URL: http://tamali.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0