En dag i Beddinge strand

Hejsan hejsan!
Idag sov jag till enda till 11.20 tack vare att ingen i familj kände för att väcka mig tidigare. Men det kanske var lika bra eftersom jag behövde sova lite. Jag tog bussen kl 12 till Philip och var där vid 13 tror jag. Sen låg vi på stranden i flera timmar och badade i tredje sandbanken (undra hur många av er som verkligen förstår vad det är). Efter det spelade vi minigolf. Gissa vem som vann? Philip såklart. Har man 3,2 i hcp så har man. Men jag var bara 7 slag efter på 48 slag.

Jag tog bussen hem vid 21 för jag ska tävla imorgon. Jag kommer hoppa så jäkla låååångt! Det är bara så, så det kommer vara värt att komma och titta imorgon. 13.25 hoppar jag.

Nä, nu är det hög tid att jag går och lägger mig. Vi hörs imorgon.
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0