Första skypesamtalet med Brysseltöserna


Fan vad vi är bäst tillsammans

Jaha, då har man snackat med Brysseltöserna på skype i över 1 timme. Jag, Kicki och Malin samlades hos Malin för en tjejkväll (fast 2/5 saknades ju) för att fira sista sommarlovsdagen. Vi snackade verkligen av oss om allt som behövde sägas. Sen loggade vi in på skype, och när vi såg Hanna och Frida på andra sidan skärmen bara brast vi ut i tårar allihopa. Det var helt overkligt att se dem! Och nu när jag skriver detta börjar jag gråta igen. Jag saknar dem så mycket, och de har bara varit borta i fyra dagar. Det är 61 dagar kvar innan de kommer hem!!!

Vi fem hör verkligen ihop och det känns som att man saknar en bit av sig själv när inte alla är tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0