Lekledare vid pyrosen

Idag har det varit en sådan där härlig dag. En sådan dag man får gjort hur mycket som helst.
Jag ställde klockan på 07.00 och stack och tränade kl 08. Detta enbart för att jag skulle hinna åka till stranden med Erika. :) Efter träningen gick jag och klippte gräset hon mina kvällspostenkunder och sen tog jag inlinesen ner till stranden. Det var motvind hela vägen. Härligt!
När jag väl hade kommit fram någon gång vid 13 fick jag agera lekledare till 6 små söta barn. Vi hoppade från piren (eller pyrosen som Henrik, 5, sa) och hade vattenkrig. Allt för dem! <3

Nu har jag precis duschat och ska snart iväg igen, till ett nytt härligt gäng. Senare ikväll blir det kanske Pildammsparken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0