Min egen Tv-kändis

Hejsan!
Igår natt sov jag och Erika som sagt i min trädgård under en fantastisk fin himmel. Stjärnor överallt! Det var jättemysigt faktiskt.
Vi vaknade någon gång runt 08.30 och gjorde oss i ordning samtidigt som vi tittade på friidrotts-VM (ja, jag tittar på det så fort jag har möjlighet, och det gör resten av familjen också). 10.40 tog jag bussen till min pojkvän, det var grymt nära att jag missade den pga. friidrotts-tv-tittandet, och först när jag såg honom insåg jag hur mycket jag har saknat honom. Så vi spenderade några underbara timmar tillsammans, tittade bland annat på hans liv som TV-kändis (Ja! Det är sant) innan jag var tvungen att åka hem igen för att träna.

Jag älskar dig Philip, 27/7-09

Kommentarer
Postat av: Anonym

hööru!;) när får man se bilder på denna philip?

hoppas att du mår bra gumman, <3

2009-08-20 @ 21:06:37
Postat av: johanna

Louise, det va jag som skrev den förra kommentaren ;p ojdå! namnet glömdes visst bort :) men nu är jag nöjd! han va söt, o ni passa ihop, jag är glad för din skull (:<3

2009-08-27 @ 23:25:18
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0