Las chicas con un grande L

Tjena tjena!
Igår var jag som sagt och hälsade på min farmor och farfar i Åsa. Kanske inte jätteroligt, men jag fick i alla fall övningsköra i 4 timmar, och det tackar man ju inte nej till.
På kvällen kom Las chicas med stort L hem till mig och slaggade här. Kicki var den mest förståndiga och gick hem och sov då vid 02.30. Då satte jag och Frida på en film för att hålla oss vakna men den stängdes av efter en halvtimme, så vi somnade någon gång vid 03.30. Precis lagom!


Brossan tog ett dopp i Åsa


På kvällen blev det lite eye-toy och "med andra ord" och en massa skratt.


Ja, såhär blir det när man är övertrött


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar ;

tack, finafina louise, <3

2009-08-11 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0