En morgon av det segare laget

God morgon...
...eller snart god middag.

Det har blivit en ganska seg start på dagen. Jag sov till 10.10, sen satte jag mig framför TV:n och tittade på slutet av Top model. Fråga mig inte vilken säsong det var. Jag är egentligen inte så intresserad av det programmet, men det är ganska kul med alla intriger, för de fattar inte själva att de gör bort sig inför flera miljoner människor.
Jag har faktiskt ätit frukost, men mycket längre än så har jag inte kommit. Jag ska ta tag i det snart!

Idag ska jag och Erika förmodligen in till stan och byta nägra av sakerna vi köpte i onsdags. Jag köpte en top på Gina Tricot i storlek S. Den passade perfekt i affären men när jag kom hem var det precis som att den hade växt tre storlekar. Jag kanske ska köpa en top på JC istället.

Men nu måste jag göra mig i ordning. Vi hörs!


Bara för att denna bilden är så härlig!

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am ♥

trevlig helg! :)



kramis.

2009-02-20 @ 12:22:49
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Tess

kul att du kika in hos mej igår hoppas du kommer tillbax :)

kram

2009-02-20 @ 12:43:40
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Lovisa

En här i trollhättan. Det finns knappt nåra ungdomar som springer långdistans här så jag får springa med vuxengruppen. Kan vara lite tråkigt ibland. :/ Själv?

2009-02-20 @ 13:01:07
URL: http://lovelajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0