Låt den rätte komma in

En äkta vän står aldrig i vägen för dig, om du inte råkar vara på väg neråt.
-
Arnold Glasow

Det är årsmöte för IK Finish (min friidrottsklubb) imorgon. Jag ska få pris för mitt klubbrekord i 7-kamp och ett nytt träningsbidrag. Det ser jag fram emot. Annars händer det inte så mycket imorgon mer än skola och träning.



Jag kom just på att jag ska ha en bok utläst till på torsdag, och jag har 172 sidor kvar. Boken heter "Låt den rätte komma in"  och är skriven av John Ajvide Lindqvist. För er som inte har läst boken, (eller sett filmen) kan jag berätta att den handlar om en mobbad pojke, som träffar en märklig flicka på en lekplats. Hon är vampyr men det bryr han sig inte om. Han vill ha en vän. Vampyrflickan bor hos en man, vars uppdrag är att döda människor och tömma dem på blod, för att mata flickan. Ni förstår själva att detta skapar kaos i den lilla staden Blackeberg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiie tack ! fast har redan fattat, haha var bara lite trög :P gjorde faktiskt nästan alla uppgifterna :P stolt till max :) haha boken är inte jätte bra.. tycker den är ganska skum faktiskt och lite creepy, men men snart är plågan över :P seeya!<3

2009-02-24 @ 20:45:10
Postat av: JOSEFINEDI -- ❤

tyvär, så är det ofta så att gina har för små storlekar för min något för stora kropp, sorligt men sant :/

2009-02-24 @ 21:20:09
URL: http://josefinedi.blogg.se/
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Vad kul att du ska få pris :) Grattis :)



Duktigt att ha godislöfte, det ska jag försöka ha till påsk iallafall... det har blivit lite för mycket på sistone...

2009-02-24 @ 22:32:23
URL: http://anile.se
Postat av: hanna

sv: innan sportlovet var de om var intresserade på ett möte på borgen. där fick vi våra ansökningar. men du kan kontakta Anna-Lena Månsson som är ansvargi för sp-programmet om du vill ansöka. ansökningen ska vara inlämnad nu på fredag. :)

2009-02-25 @ 16:28:43
URL: http://crazygirlhanna.blogg.se/
Postat av: a

ja det gjorde dom också =) hehe. trevlig kväll

2009-02-25 @ 20:10:30
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0