Är jag glömsk eller är kontakten utdragen?


Jag vill tillbaka!
Quiero volver!

God morgon!
Idag ska jag spendera hela dagen på Tosselilla tillsammans med en massa folk.
Det kommer säkert bli jätteroligt.

Jag kom precis på att jag skulle ha klippt gräset hos två av mina kvällspostenkunder igår.
Men det hade ju lilla jag glömt.
Ja, det kanske stämmer det där (som mina föräldrar brukar påpeka)
att jag liksom stänger av hjärnan på sommarlovet och kopplar på sen den
24:e när skolan börjar igen.
Ja, jag vet inte.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: johanna

ja, det hade jag gärna gjort :) jag saknar dig ! <3

2009-07-29 @ 21:04:02
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0