Bringare utan botten?

Oj, oj, oj. Jag vet knappt var jag ska börja.
Det har hänt en hel del de senaste två dagarna.

Igår tillbringade jag i princip hela dagen på Hässleholms idrottsplats. Såhär gick det:
100m försök: 13.66, och vidare till final
100m final: 13.86 och en 8:eplats i DM.
Längd: Tre övertramp som var omkring 5.15 allihop. Alltså pers om de hade varit giltiga. Livet är definitivt inte rättvist!

När jag väl kom hem åt och snabbt och blev sedan körd till Kämpinge där jag sov själv under natten (om man bortser från katten) i våra kompisars hus. Väldigt skönt att bara vara själv och koppla av!
Jag vaknade även själv, tur var väl det, och insåg att det är ensamt att bo själv så jag ringde Erika och sa att hon kunde komma dit om hon ville, och det ville hon naturligvis. Så vi kollade på film och lite sånt.

Det galnaste var ändå när jag skulle blanda saft. Jag letade upp en bringare och satte på bordet. Sen hällde jag 1,5 dl saft i och lyfte bringaren för att fylla på vatten. Då åker all saft ut, och kladdar ner hela köket. Det visade sig att BRINGAREN INTE HADE NÅGON BOTTEN. Vem f'n gör en bringare utan botten? Hur korkad får man vara?
Så jag och Erika hade lite att göra efter det.

Ikväll tog jag mig ner till Beddinge strand och träffade Philip <3. Han skulle lära mig spela golf men (jag vet inte om han lyckades så bra precis. Sen satt vi och pratade på stranden. Supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0