Hemsk bränna och galet bad

Jag har världen fulaste bränna. Man kan riktigt se var sport-BH:n har suttit. Nästa vecka kommer ägnas åt att få bort den. Fast egentligen behöver jag inte oroa mig för jag åker till Spanien om 8 dagar! Och då ska det solas!

Jag skulle egentligen träffat Philip en underbar kväll som denna men det blev lite missförstånd, så det får bli en annan gång istället. Jag stack och badade hos Kicki istället med galningarna Hanna och Frida. Imorgon är den näst sista dagen på friidrottsskolan, och jag kommer komma mycket försent till träningen. Men sånt är livet.

Jag såg föresten "The proposal" igår med Erika och Sofie. Den är riktigt bra! Se den!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Jodå, den va bra.

Okej, va bra. Japp jag följer fortfarande dig med. =)

2009-07-02 @ 17:17:46
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Welcome to my world med brännan. Fast jag har 3 veckors bränna med sportbh o linne, gympaskor o shorts. Kan inte säga annat än att det är snyggt (not) =P haha

2009-07-02 @ 21:11:54

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0