Spanien, Benidorm - dag 4

Söndagen den 12 juli
En la playa


Idag låg vi på stranden hela dagen så jag passade på att läsa lite i min Twilightbok...



...medan Erika käkade en massa melon.



Sen tog vi lite foto i havet



"Kolla på mig, kolla på mig"



"Aj, detta kommer göra så j*vla ont, och jag ser ingenting"


Inte för att denna bilden är den bästa på mig, men jag måste ju visa mina rastaflätor. :)



På kvällen åt vi middag i Altea



Vi sate på självutlösaren och tog lite foto. Man ser Erika på bild.
Det sjuka är att jag, i verkligeheten, står till vänster om henne sett framifrån.
Nu kan man verkligen säga att jag inte fastnade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0