Galet och sjukt!

Jag har bara en sak att säga:
Vi ÄR störda, på riktigt.

För ärligt talat, vem bakar lussebullar mitt i sommaren, fastän att det är JULi?(Undrar hur många som fattar den)
Vem spelar "kotte" och tar det på så blodigt allvar att man skrapar upp hela armen?
Vem går och sjunger hög för alla i närheten oavsett om det är på bussen, toaletten eller espressohouse?
Vem tältar och... nä där blev det för sjukt för att ens berätta för er.

Nä, jag har nog inte mer att säga. Titta på bilderna istället.

´


Frida behandlade jästsvamparna som bebisar




Det blev lite dator när degen skulle jäsa


Mums!


Frida skrapade upp armen i det vilda kottespelet


Fik på Espressohouse


Sen gick självutlösaren igång!


Och jag gjorde själ för att jag är friidrottare- Hoppade för högt på alla bilder!


utom på denna :)

Kommentarer
Postat av: Frida Hansson, haha

det VAR en sjuk dag igår, och MYCKET rolig! :D <3

2009-07-23 @ 14:00:01
Postat av: siri

Sv: Jaha okej !

Lycka till i Hässleholm iaf (:

2009-07-24 @ 00:48:40
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0