Väckarklockans återkomst

Jag tror att jag har attackerats av något slöhetsvirus.
När senast gick jag upp 10.45, satt i pyjamas fram till 13.30 då vi åt lunch, tog plågsamt fram damsugaren
och körde en runda på ovanvåningen och fixade sedan till mig något (då vid 15.00) så att folk inte skulle bli rädda när jag gick utpå gatan? Jag tror inte att det har hänt tidigare.

Jag tror jag vet anledningen. Min kropp är van vid att vakna av en skrikande väckarklocka 10 månader om året och protesterar nu när jag väl har lite sovmorgon. Men det är väl konstigt: När jag aldrig sover är jag jättepigg, men lite sovmogon gör mig helt död. Väckarklockan kommer ringa i fortsättningen.


Håret var det enda jag lyckades med idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0