Vad händer egentligen?

Hej kära läsare!
Hoppas allt är bra med er.
Ni kanske undrar vad som händer om dagarna i mitt liv. (Jag hinner ju inte skriva om ALLT). Så därför tänkte jag ta upp det nu i punktform.

  • Så fort solen skymtar fram bakom molnen slänger jag mig ner på stranden.
  • Jag tränar i princip varje dag. Måste toppa nu inför JSM.
  • Jag går nästan alltid med hörlurar i öronen och lyssnar på allt mellan himmel och jord (U2 är favorit just nu)
  • Helgerna är uppbokade av tävlingar och snart kommer det stora genombrottet jag väntat på hela sommaren. Jag känner det på mig.
  • Jag saknar min Erika som är i Spanien men kommer hem på torsdag.
  • Jag umgås en hel del med Philip (och det gillas), men även mina bästa vänner Hanna, Malin, Kicki och Frida.
  • Snart är andra Twilightboken utläst på engelska (har bara 1 kapitel kvar), då ska jag nog börja på 3:an.
  • Jag inser att skolan börjar snart och det kommer både bli roligt och tråkigt. Frida och Hanna åker iväg *snyft* men å andra sidan kommer det bli en hel del nytt.
  • Jag älskar mitt liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0