En helt vanlig onsdag

Idag var det första gången på väldigt länge jag vaknade och tänkte "idag är det en helt vanlig onsdag, och inget speciellt kommer att hända". Jag fick verkligen ligga länge och tänka ut något jag kunde se fram emot, men jag hade mest ångest eftersom ska skulle ha muntliga nationella i spanska. Något jag inte alls hade behövt vara för jag slapp göra det. När jag hade haft betygsnacket sa min lärare att jag inte behövede göra det eftersom mitt betyg ändå var så säkert. Ååå, så glad jag blev. Ännu gladare blev jag förståss när jag fick reda på att jag kommer få MVG i spanska steg 3. Jihoo!
Sen flöt dagen på och vi fick mest reda på att vi bara kommer ha 1 lektion av 4 på fredag. Ganska najs det med!

På lunchen träffade jag änglabarnen Hanna och Frida och vi hade en massa planer att besluta om. Summer '09 kommer bli den bästa sommaren. Det vet jag! Imorgon ska vi ha picknickfrukost på gröningen vid Frida, så 09.30 kan ni se mig stångas på Ica efter de sista bullarna. Vi ska ju ha ca 25 st. 6 var är väl lagom, eller?

Nu borde jag gör något vettigt, men jag kom precis på att jag inte har något vettigt att göra, så jag ska bara luta mig tillbaka, lyssna på musik och spela några av mina absolut nördigaste favoritspel. 

Kommentarer
Postat av: ' FATMA

Sv: Jag tycker att det är jobbigt med tjockt hår faktist.. :p

2009-06-03 @ 20:06:16
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0